Sjukt trött...

Hej,


Känns så skönt att vara nu duschad, det tar verkligen kål på mig om man hoppar över en dag haha. Jag skulle egentligen hunnit farit till Elin och ätit cheesecake men det blev så sent, så att jag inte orkade. Jag red Mela och Cocous idag. Det gick inte så bra på Cocus han var helt seg och ville bara tjura. Mela var lika duktig som alltid, fast hon var jobbig idag, hon var alldeles för springig i benen. Ska kolla med Sofia när vi skulle ha våran nya fotodag så vi kan få in lite nyare bilder här. Men jag tror att det skulle vara någon gång i veckan, men vi får se far ju snart till Umeå och sen fyller jag år på söndag! :) Ska ta och lägga mig ska upp 7 imorgon och sen har jag hållt igång hela dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0