Lite fin slipning.

Hej,

Idag red jag Cocous på lektion först gick dåligt, han var bara jobbig idag.

Sen red jag min underbara Mela. Jag började med att jag skrittaden ett varv på trav banan runt 5-8 minuter. Sen tog jag och trava flera varv dom två första varaven trava jag i arbetstrav sen i 3 varv trava jag i kort trav och sen bytte jag varv och längde traven. Körde lite sidvers rörelser  fram och tillbaka till jag kände att hon slappnade av och tillslut körde jag bara samlad galopp, hon fick absolut inte rusa iväg, haha hon tyckte nog inte det var något kult att inte få springa så snabbt hon ville, så dom första fem minuterna gick åt att hon protesterade, men insåg efter ett tag inte det inte var någon mening så hon blev riktigt fin mot slutet. Ska även ring och hör med Pernilla om hon kan komma och ha en hoppträning med mig och Mela snart.

Snälla låt våren komma så jag kan ut och be Sofia knäppa nya bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0