Eget arbete

Hej,


sitter på skolan och har lämnat lilla doris hos tim, gick till skolan med Elin, Linda och Tim.

Lite senare ska Elin få gästblogga. Vi har eget arbete hela dagen och vi slutar tidigt så vi slutar klockan 1 idag. Ligger efter med en sak och det är ett litet HK papper jag ska göra klart, så förmiddagen kommer jag sitta och spela haha sen ska jag ta och jobba ;)

Sen när jag har slutat ska jag upp till Mela och rida henne lite, tror jag ska hoppa, lite små hinder, alltså förmodligen markarbete eftersom man kan inte kalla det hoppning. Pappa ska komma upp lite senare med mat och grejer åt Mela han ska även ringa veterinären idag och förhoppningsvis kan hon komma nästa fredag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0