Minnen!

Hej,

Jag har sovit hos Rebecca inatt, vi var uppe ganska länge och jag är väldigt trött just nu.

Vi har haft danspatrullen idag, jag suckade så hårt för att vi skulle ha det. Men det var ganska kult för en gång skull.

Just nu har vi Svenska, och vi ska skriva om vilka minnen vi har haft sen vi började skolan. Det är faktiskt lite drygt eftersom jag inte kommer ihåg så mycket.

Det hände inte så mycket igår heller, hoppade Mela lite och hon skötte sig utmärkt! fick en så härligt känsla när vi hoppade igår.

Tumblr_lm26g6hc8r1qip6eqo1_400_large

Kommentarer
Postat av: Felicia

nostalgi blir det då!



pusss

2011-06-01 @ 16:38:27
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0