Min betjänt!

Hej!


vaknade tidigt idag och for med transporten. Ska upp och rida Mela nu.

Sen ska jag ringa min snälla betjänt ( Linda ) eftersom hon ska hjälpa mig att städa mitt rum.
haha stackare. Hoppas bara att hon inte sover.

Snart är det midsommar också.
Lär att spendera den med dom bästa!

Lina är ju även här nu från Sundsvall så jag måste vara med henne också
eller måste och måste, vi säger så här jag vill vara med henne. Men det känns som att tiden inte räcker till nu.
För snart åker ju Mela också och då vill jag försöka lägga ner så mycket energi på henne som möjligt.

Jag har även anmält mig till Meetinget i Övik, var ganska billigt gick bara på 460 kr. så allt känns bra idag.
Nej nu ska jag dra till Mela. Så jag hinner göra allt som jag behöver idag! :)

Tumblr_lmfmcnc0571qe9or5o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0