Skoljobb!

Hej.


Gud vad jobbigt det är, vi har en uppgift om Thailand, eller inte en utan typ 12 tror jag det är. Visst det är inga problem för mig, men jag har redan gjort färdigt massa och jag är så trött och om ca 1 vecka så har vi prov om Asien. Snacka om att livet är jobbigt :( haha aja, just nu har jag skrivit klart om The Cheetah, en uppgift om ett asianskt djur, som man ska skriva på engelska. Det var ganska drygt, men jag tyckte jag gjorde det bra. Jag vill verkligen ha med mig en Leopard hem, haha men man vill ju inte bli upp äten, men dom är så söta!



Kommentarer
Postat av: Jennifer Klanghammar

Härlig blogg du har :)

2011-01-17 @ 14:27:20
URL: http://jennabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0