Dag 12...

Det här upprör mig!

Det som upprör mig är nog, att idioter där ute våldtar folk, misshandlar och mycket mer.
Jag menar soldater skickas ut i krig för att försöka stoppa allt, men folk som måste bara kriga och förstöra allt för pengar? En soldat dör = en familjs hjärta krossat. Det som upprör mig mest är att folk svälter ihjäl där ute, dom får inge hjälp, dom bara sitter där tills dom dör, inte konstigt att det finns många såna där ute, när dom måste göra många barn för att klara sig. Det kanske är därför jorden är överbefolkat. Och folk som även ger sig på oskyldiga djur som nästan inte ens kan försvara sig själv, det är ju nästan värst. Jag menar vad har hänt med oss? en del av oss är ju bara vidriga...
Det är iaf vad jag tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0