Dag 05...

Min tro.

Hmm, jag har faktiskt ingen tro. Jag tror att jorden skapats av, ja hmm, av sig själv, hah nej då men jag vet faktiskt inte, men jag tror verkligen inte att någon gubbe eller gudar styr något alls. Jag menar hade dom gjort det, hade vi vetat att dom funnit, inte kollat på någon gamalt papper om historier, jag menar det behövet inte ens vara sant. Och om han fanns, varför låter han miljön förstöras? och att det är kriget och allt det där? Alla tror ju olika, det här är bara min åsikt. Men saker som jag tror på, är när man dör, att man inte bara försvinner, jag tror på andar och när andarna har gjort klart det dom ska försvinner dom på ett annat ställe, Det är faktiskt det enda jag kan tänka mig. Nej men allt har ju ett mysterium. vem vet ;)



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0