Dag 04...

Hej,

Hoppar helt över dag 03, jag menar vem bryr sig vad jag äter? kan ju i alla fall säga att det blir pannkaka ;)

Nej nu börjar vi:

Min bästa vän, har faktiskt inte en utan jag har 4 bästa vänner!

Elin Johnsen: Jag har känt henne, oj jag vet inte hur många år men runt 13 år kanske :) vi har alltid varit med varandra, och hon har ställt upp för mig i vått och torrt. Det är verkligen en vän man vill ha, omtänksam och snäll, och jag vet att jag kan lita på henne. Alla våra minnen är oförglömliga. Vi har gjort tidningar och spelat in våra egna serier/filmer tillsammans! ♥

Tim Rehnholm: Jag har känt han i 3 ½ år nu. Det är även Elins pojkvän. Han är rolig och snäll för det mesta ;) Humor har han alla fall. Vi har inte så jätte många minnen, vi blev nog väldigt bra vänner, när jag försökte para ihop han och Elin. Det finns bara tre ord för tim; han är knäpp ♥

Anna Kangasharju: En liten dvärg, haha hon är så söt, och det blir inte bättre av att hon är jättekort också. Henne har jag också bara känt i 3 ½ år. Det var då vi flyttade till en gemensam skola. Hon är är en gudinna på att sjunga, synd nog tycker inte det, och är lite feg för att sjunga för folk och uppträda, jag föstår henne, jag hatar att stå framför människor. Men jag blir bara så sur att hon slänger iväg det ;) Hon är snäll, det finns nästan ingen männika hon är dum mot. Hjälper alltid andra.  Vi kallar även henne för pillowface, haha kanske låter lite dumt men det ser ut som hon har sprutat in något i kinderna ♥

Jens Amren: Också känt han i 3 ½ år. Han kallas även för Kichti, hahah det är i alla fall en bra historia bakom varför vi kalla han de, vilket ni inte kommer få reda på idag. Han är nog den snällaste killen som jag har känt, men ibland för snäll för sitt eget bästa. Han vill verkligen ingen illa. Han får mig alltid att skratt minst 5 gånger om dagen, han är helt sjuk, han är verkligen inte rädd för att göra bort sig ♥

Vi har alltid varit tillsammans sen vi flyttade ihop på AO och det kommer verkligen bli svårt att flytta ifrån dom, men det är dom jag verkligen kommer försöka hålla kontakten med dom till 100. ♥


                   Jens ♥   <--------------------> Tim ♥


                                       Anna ♥


                                            Elin ♥



Kommentarer
Postat av: elin <3 <3 <3

åååh gummsan! va fint skrivet :') du är så fiiiin sötnos! världens bästa kompis! skulle aldrig klara mig utan er, ni är verkligen bäst. finns det någon i hela världen som har så bra vänner som vi har?! nej, de tror jag verkligen inte. Kickan, du kommer alltid vara min bf. Allt vi gjort tillsammans, alla sjuka filmer, varje sommar vi busat tillsammans, vare gång vi sovit över hos varandra och alla gånger vi stöttat varandra om det varit jobbigt. Alla gånger vi bråkat har gjort oss till närmare vänner. jag litar på dig till 100%, och jag vill mer än allt annat att vi ska vara vänner livet ut. Vi vet allt om varandra, vi berättar allt för varandra, vi har alltid så kul tillsammans! jag älskar er alla, och jag älskar VERKLIGEN dig kickan min underbara kompis!! <3 <3 <3

2011-01-13 @ 18:42:03
Postat av: eliin igen ;)

även fast bilden va.. speciell.. ;)

2011-01-13 @ 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0