Bloggningen...

Hejhej,



Jag vet att jag inte har bloggat någonting, för det första lägger jag alla energi på skolan eller försöker i alla fall, sen så kommer jag alltid hem väldigt sent. Jag brukade blogga runt 4 inlägg om dagen förut, det är ganska jobbigt men jag har ju valt att ha bloggen så. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att blogga när jag känner för det. Vi får hoppas att det blir bra ändå :)

Sitter på skolan just och måste verkligen bli klar med mitt jobb.

Idag ska jag åka till Räkan och sova där, eftersom jag ska vara på hennes skola imorgon. Hoppas det går bra och inte blir så pinsamt, Eftersom det finns äckliga människor över allt. Haha men sånt är livet...

Hoppas på att få åka till Elin snart också och träffa lilla Doris och vara med min BV ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0