Umeå!

Hej,


Jag har tagit lite bilder som jag kommer ladda upp när jag har kommit hem. Blev interjuvad idag haha kände bara hur röd jag blev i ansiktet haha. Ja i alla fall idag var vi på Umeås bästa bakeri/café Fabn vad dyrt det va, haha jag ville springa där ifrån medans Pappa bara ne jag betalar. Men jag tyckte inte det var nå speciellt med det cafét förutom att det var as mycket folk hela tiden och proserna skildes ganska mycket. ska gå ut och vara med min syster nu när det är sista natten jag är här. I morgon ska vi vakna as tidigt och åka till farmor. Fyller ju år i morgon också. Har fått runt 2000 kr, 2 par nya skor och en väska med mera. Får se vad jag får i morgon :D Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0