Fixa till tävlingen...

Hej,

Idag ska jag och Linda sluta lite tidigare från skolan för att vis ska rida, Mela ska få stå för hon ska tävla imorgon. Så jag ska rida Cocous och Linda på Veron. Efter vi har ridit så ska vi eller jag packa och fixa till tävlingen. Hoppas jag kommer kunna vakna lite jobbigt att vakna klockan 4 på morgon och sen måst vi fixa hästlastbilen. Hehe jag älskar verkligen att åka hästlastbil och det känns som att hästarna står mycket tryggare på det. Mela har haft sönder sitt pannband men jag ska limma lite på det idag och kolla så jag har med mig allt. Sen imorgon så kommer Linda följa med så hon kommer förmodligen sova hos mig. Nu måste jag fortsätta arbeta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0