Orken!

Hej,


Känner knappt för någon bloggning längre.
Har ju haft mina dagar nu när jag typ har bloggat minst 3 gånger om dagen!
Känns ju tråkigt att göra massa pauser också eftersom man tappar så mycket läsare.
Förut låg min statistik på runt 90 besökare om dagen och nu ligger den typ på 20 besökare.

Nej men nu ska jag byta samtalsämne. Imorgon ska jag och Pappa bygga om Melas hage.
Sen på Måndag ska vi till Umeå igen!.
Sen efter det ska jag försöka vara med Ida någon dag. Känns så tråkigt nu när jag inte har
varit med henne på länge! </3

Love-friends-quote_large

Kommentarer
Postat av: ida

saknar dig <3

2011-06-27 @ 13:11:02
URL: http://anderssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0