Blogga mitt i natten!?

Hejhej,

är vaken nu vet inte varför egentligen. Trodde klockan var runt 11, men sen när jag kollade var den tio i 1.
hehe har varken ork till att sova eller vara vaken. Kommer inte kunna blogga någonting nu mer tror jag, vi åker ju på klassresa imorgon, men kanske hinner ett inlägg till innan jag far. Det känns kult att åka på klassresa med folket även fast vi bara åker till Alnö, jag menar det är ju huvudetsaken att vi är tillsammans. Sen att jag tycker att folk ska ändra sig dom sista timmarna är ganska elaka mot oss i klassen, men det är väl en annan sak. Ingen mening att ta upp det, blir bara massor med tjafs och gnäll. Men jag tänker alla fall försöka få den här klassresan rolig. aopp Godnatt


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?<3

2011-06-02 @ 14:11:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0