Gör som alla andra

Blev en väldigt kort en, men jag tyckte så mycket var onödigt, så det fick bli så här. Jag gör det här för att hålla igång bloggen riktigt! och motivera mig själv :)

Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Min tro
Dag 06 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 07 – Mina syskon
Dag 08 – I min handväska
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – Mitt favoritminne
Dag 11 – Detta ångrar jag
Dag 12 – Det här upprör mig
Dag 13 – Det här får mig att må bättre
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Min favoritplats
Dag 16 – Det här saknar jag

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej! Fin blogg du har :)

Kika gärna in i min om du känner för det,

kanske svara på dagens fråga :)

Ha det fint / Natalie

2011-01-11 @ 00:55:36
URL: http://hnv.blogg.se/
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vilken cute blogg jag trilla in i! :)

hur är läget?

2011-01-11 @ 01:06:30
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0