Thailand!

Hej.

Just nu kollar jag på lite bilder från Thailand, gud vad jag saknar det, att träffa alla glada människor, kusiner, mostrar,morbröder och allt. I år kommmer vi ju inte åka dit något :( eftersom vi måste fixa här med flytten och sälja Lindholms Cloud dancer. Men vi har kanske tänkt att åka till Italien istället, lite senare när vi har fått ordning på allt. Det kommer komma lite bilder, fanns så mycket man kan välja mellan, men dom bilder som blev utvalda får det bli! Deras bakelser och allt är så gott. Haha kolla även in skylten, dom är verkligen inge bra på engelska. Men jag menar Sverige är verkligen ett land som ligger efter, och sen har dom ju inge, som i Thailand te.x där har dom ju fanta röd och fanta grön ( mina favoriter). Men det bästa av allt värmen! vill verkligen att vintern ska försvinna nu :) Njut av dom härliga och en del lite pinsamma bilder! KRAM


Kommentarer
Postat av: MEREI

- fina bilder!

2011-01-17 @ 06:00:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0