Sitter vid i skolan

Hej,

Just nu sitter jag i skolan och jobbar. Okej jag kanske inte jobbar så mycket men :p
Jag hoppas jag får mitt pannband till mela snart. Jag kan inte betala till henne eftersom kontot inte vill överföra. Stackars hon som har gjort det, hon lär ju ha väntat på pengar i evigheter. Men i alla fall, pappa kommer till hammarn idag och hämtar mig och vi ska åkte till banken och fixa det här.
och även rn liten bild på min hjälm som jag fick i julklapp, jag måste sätta lite bling på den ;p
Nej måste jobba nu, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg

2011-01-19 @ 15:02:08
URL: http://blacknalyn.blogg.se/
Postat av: Alma

Hejsan, fin blogg :)



undrade om du kunde ta och kolla in på min blogg? :)

det är en novellblogg, btw :)

Hjälp mig med min dröm om att bli författare.

Tack.

2011-01-19 @ 15:06:35
URL: http://lovestoriess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0