Dag 07...

Mina syskon.

Jag har inga riktiga syskon, mamma hade 2 barn redan innan hon träffade pappa men, Jag har en halv syster och en halv brorsa. Dom bor inte hemma, dom bor i Umeå. Min syster är runt 25 och brorsan runt 28 år. Jag ser dom som min riktiga syskon, och älskar att vara med dom när jag väl träffar dom. Min syster han en familj och en son på 3 år, hans namn är Ludvig och han är världens sötaste. Även min syster kille är jättesnäll :) Min bror hr nog tänkt flytta till uppsala, om han inte får jobb uppe i Umeå snart. Han är ganska blyg av sig och vet inte riktigt vad han ska säga, så jag pratar mer med min syster. Men jag älskar dom lika mycket :) Visste inte riktigt vad jag ska ta för bilder, men det kommer väl något när jag har bestämt mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0