Bestämt!

Hej,


Nu har jag bestämt mig att jag kommer göra om bloggen till en hästblogg. Det betyder inte att jag bara kommer skriva om hästar, men för det mesta kommer jag nog de. Blir lite lättare för mig att skriva om något nu :). Idag var det sista träningsdagen för Nina Wengelin. Gick bättre än igår men inte helt nöjd, vet inte vad det är med henne, men vi tror att hon tjurar ihop på grund av brunsten. Ston alltså, haha, nej då bara det går över och att det kommer gå bra på Timrå Tävlingen den 5 mars, känns så skönt att få börja tävla igen. Nej godnatt nu måste jag sova, ska ju på skolan imorgon.


Kommentarer
Postat av: emilia

hejsan!

läs min hästblogg. här kan du hitta allt från roliga/bra tips, bra dressyr övningar jag besvarar läsar frågor. och jag hoppas ni finner det läs värt

/Emilia

2011-02-28 @ 02:39:13
URL: http://emilia-h.devote.se
Postat av: bertil bert bertilsson

sv: aa va roligt! :'D

kommer nog gå jättebra för dig och Mela! :)

2011-02-28 @ 07:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0